Med grundig ekstern kommunikation kan man jo komme i kontakt med en helt ny kundeflade og på den måde samtidig få udvidet sin målgruppe ved hjælp af mund til øre funktionen. Det er forbrugerne selv der så deler budskaberne med hinanden og bliver derfor så en del af distributionen af reklame og markedsføringen. Det er derfor vigtigt også at markedsføringen er i tip top stand, for ellers vil forbrugerne jo ikke dele erfaringerne og budskaberne med hinanden. Tendenserne og modernitet skal derfor hele tiden være lige i øjet og det skal både være moderne, fremadsynet og hurtigt for at få forbrugerne med på den.
Videoproduktion virker så jo måske ikke som en nyskabelse, men det er det trods alt alligevel. For videoproduktion laves jo ikke længere kun til tv og til biografer. Det laves også i meget høj grad også til internettet hvor det med facebook annoncering jo gives videre til forbrugerne. Et reklamebureau s allervigtigste opgave er jo virkelig at kommunikere deres kunders vigtigste budskab ud til slutforbrugerne, så de faktisk bliver klar over hvilket koncept virksomheden har, eller hvilke andre nye produkter de har lanceret eller hvilke andre kvaliteter virksomhederne altid har.

Nye tider for kommunikationsbranchen, grafisk design og deres mange samarbejdspartnere og andre

Nye tider og det ved mange jo inden for reklamebranchen, især hos Grafisk design københavn hvor konkurrencen for kunderne er stor. Men kunderne er jo også mange, for med de nye muligheder som et reklamebureau har, for eksempel videoproduktion og facebook annoncering, så er der jo masser af moderne muligheder for at komme i kontakt med slutbrugerne og forbrugerne, som jo faktisk er dem der i sidste ende kommer til at bruge deres indtjente penge på de produkter og ydelser og services som et reklamebureau formidler jo om.

Kommunikation med moderne remedier og redskaber