Tekstiler kan bruges til enormt mange ting, herunder også kommunikationsmiddel?

Hvem skulle have troet at tøj kunne tale!
Det vil simpelthen derfor være en super investering i din virksomheds eksterne og for så vidt også den interne kommunikation med dens omverden. Det kræver blot at man sætter sig ind in branchen for tekstil og tøjtryk og dermed finder den aller bedste leverandør. Aller er gode til noget, men de mest professionelle kan nok i særlig grad anbefales da de besidder en stor faglig viden og stolthed inden for området, og derfor vil vejlede og rådgive dig og din virksomhed på bedste vis. Der er selvfølgelig også altid plads til at man selv kommer med inputs både strategiske og af kreative karakterer, men det vil være en fornuftigt ide at lytte til fagfolkene og lade dem om de store og vigtigste beslutninger. De kender i sær til de bedeste og mest effektive valg af for eksempel farve og skrifttyper, valg af tekstiler, valg af grammatik og al den slags som fagfolk har kernekompetencer til. Så kan man i stedet koncentrere sig om eget arbejde.

Poloshoppen.dk kan man på snedig vis slå to fluer med et smæk. Man kan investere i noget lækkert og funktionelt tøj til sine medarbejdere og på lavet en brodering eller tryk på tøj som gør firmatøj til en form for omvandredende reklame. Med brodering og tryk på tøj og firmatøj kan man få kommunikeret sit brand, sit slogan, sit motto, sit firmanavn eller sit budskab ud til masser af mennesker. Faktisk vil alle dem der er iklædt den relevante brodering være reklame for dit budskab og din virksomhed. Hele deres omgangskreds vil komme i kontakt med det påtrykte eller broderede og du vil derfor opnår en enorm spredning til et meget meget bredt fpublikum af potentielle kunder og fremidige samarbejdspartnere. Måske endda også nogle relevante og interesserede leverandører eller investorer.

Tøj der kan tale. Kommunikation ved hjælp af brodering